わたしはあなたのもの

spe-mari72009-11-16

I'm yours / Jason Mraz


Well you done done in you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
And now I'm trying to get back
Before the cool done run out
I'll be giving it my bestest
And nothing's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

But I won't hesitate no more no more
It cannot wait
I'm yours

Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
And Look into your heart and you'll find love love love love
Listen to the music of the moment people dance and sing
We're just one big family
And It's our god-forsaken right to be loved loved loved loved loved

But I won't hesitate no more no more
It nannot wait
I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate
I'm yours

Skooch on over closer dear and I well nibble you ear

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
My breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what I'm a saying is there ain't no better seasons
It's what we aim to do
Our neme is our virtue

But I won't hesitate no more no more
It cannot wait
I'm yours

Open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
And Look into your heart and you'll find that sky is yours
Please don't, Please don't, Please don't
There's no need to complicate
Coz our time is short
This will, this is,
this is our fate
I'm yours



まいったよ君には
ほら、すっかりやられちまった
つとめて冷静を装っても君はアツすぎてメロメロさ
真っ逆さまに落ちてゆき
今じゃほら、這い上がろうと必死
クールさを失う前に
ベストのそのまたベストを尽くすよ
もう誰にも止められない 神様が介入してこない限りね
どうせまた僕の番 勝つか痛い目にあうか

ためらわないよ、もう二度と
もう待てないよ
僕は君のもの

さぁ、心を開いて 僕と同じように見てごらん
束縛を解いて ほら自由になっただろ
心の中を覗きこんだら見つかるはずさ、ラヴ・ラヴ・ラヴ
君も聞いてごらんよ、みんなが踊ったり歌ったりの流行りの歌
ひとつの大きな家族さ
神に見捨てられたって僕らには愛される権利があるんだよ

ためらわないよ、もう二度と
もう待てないよ
ほんとうに
難しく考えるのはよそう
人生、短いし
これは運命なのさ
僕は君のもの

こっちにおいでよ
そっと耳をかじらせて

あまりに長いこと鏡に映る舌をチェックしようとしてた
もっとちゃんと見ようと必死になったけど
自分の息で鏡は曇ってしまう
だったらと 鏡に新しい顔を描いて笑ってみた
つまり、せっかくだから、自惚れを捨てて
季節に身を任せればいいってこと
そう、そうしよう
僕らの名に恥じぬよう

ためらわないよ、もう二度と
もう待てないよ
僕は君のもの

さぁ、心を開いて 僕と同じように見てごらん
束縛を解いて ほら自由になっただろ
心の中を覗きこんだら見つかるはずさ、空は君のもの
お願いだから
難しく考えるのはよそう
人生、短いし
これは運命なのさ、
僕は君のもの